S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

TOVAR V AKCII

aktuálna cena 3,99 EUR
skladom
aktuálna cena 7,96 EUR
skladom
aktuálna cena 7,96 EUR
skladom

NAJPREDÁVANEJŠÍ

aktuálna cena 6,99 EUR
skladom
aktuálna cena 3,99 EUR
skladom
aktuálna cena 3,80 EUR
skladom

» FAQ/často kladené otázky

 

Môžem zmeniť objednávku po odoslaní?

Objednávku môžete stornovať alebo zmeniť do 24 hodín po odoslaní objednávky. Stačí na e-mail (a.bodova@centrum.sk) napísať storno objednávky.

 

Prišiel mi poškodený tovar, čo mám robiť? / Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade poškodenia tovaru / reklamácii ma bezodkladne kontaktujte na e-mail (a.bodova@centrum.sk).

 

Kedy mi príde tovar?

Tovar s dostupnosťou:

  • ihneď k odberu - je odoslaný na druhý deň po potvrdení objednávky/po pripísaný platby na účet
  • 3-10 dní je odoslaný najneskôr do 10 dní od potvrdenia objednávky

Pri veľkom počte objednávok, sú prednostne vybavované objednávky s platbou vopred.

 

Ako viem, či je moja objednávka prijatá a kedy bude vybavená?

O každej zmene objednávky budete informovaný písomne na Váš e-mail.

1. objednávka prijatá - do 24 hodín (v pracovné dni) od odoslania objednávky

2. čaká sa na platbu - v prípade bankového prevodu

3. objednávka sa spracúva - tovar sa kontroluje, balí a vystavuje sa faktúra

4. objednávka vybavená - tovar bol zabalený a odoslaný  - po prijatý tohoto e-mailu Vám bude tovar doručený 1-2 pracovné dni po podaní zásielky na pošte. V e-maile nájdete aj podacie číslo, podľa ktorého môžte zásielku sledovať online.

 

Môžem nakupovať aj bez registrácie?

Môžete nakupovať, aj keď nie ste zaregistrovaný. Toto rozhodnutie je len na Vás.

 

V e-shope máte vyššiu cenu za tovar ako je v katalógu./ Pri kúpe tovaru je zľava za 2 a viac kusov, ale v nákupnom košíku je uvedená pôvodná cena.

Po prijatí objednávky, ceny kontrolujem, takže sa nemusíte obávať, že Vám bude naúčtovaná iná cena za tovar ako má byť.

 

Objednal/a som si topánky/oblečenie, ale nesedí mi číslo.

Tovar Vám vymením za iné číslo, treba ma písomne kontaktovať na e-mail a následne poslať tovar najneskôr do 14 dní. Vymieňa sa len za ten istý druh tovaru, nie za iný.

 




 


ODRhM2Z